iş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri : 

  • Reklam kompaniyalarının performans kanallarında o cümlədən CPA şəbəkələrində, kontekstli reklamların hazırlanması və başladılması .
  • büdcə planlaşdırması;
  • reklam kampaniyalarını optimallaşdırmaq;
  • satış performansını yaxşılaşdırmaq üçün fərziyyələr irəli sürmək və sınaqdan keçirmək;
  • yeni reklam kanallarının axtarışı və sınaqdan keçirilməsi;
  • end-to-end analitika əsasında ölçüləri idarə etmək;
  • KPI və təyin edilmiş tapşırıqlara nail olmaq üçün çarpaz funksional komanda ilə işləmək;
  • göstəricilərin proqnozu və təhlili.

Tələblər:

  • 2 ildən performans marketinqi sahəsində təcrübə;
  • strateji kommunikasiyanın planlaşdırılması üzrə bacarıqlar (biznes tapşırıqlarından KPI-yə nail olmağa qədər);
  • Meta, Google, CPA şəbəkələri, SMM və s. ilə iş təcrübəsi;
  • proqramdaxili daxil olmaqla, performans kanalları ilə iş təcrübəsi:
  • Google Analytics, AppsFlyer ilə təcrübə;
  • əsas marketinq göstəriciləri haqqında inamlı biliklər, onların biznes nəticələri ilə əlaqəsini başa düşmək;
  • əldə edilmiş nəticələri təhlil etmək, reklam kampaniyalarının və eksperimentlərin effektivliyini qiymətləndirmək bacarığı.
  • Azərbaycan və rus dillərini bilmək

Əmək haqqı diapazonu : 2500 azn net

Müraciət etmək istəyən namizədlər öz cv-lərini “Rəqəmsal marketinq meneceri” başlığı ilə cv@umico.az elektron poçt ünvanına yollaya bilərlər.